Головне територіальне
управління юстиції
у Дніпропетровській області

  • 49027, м. Дніпро,
    пр. Дмитра Яворницького, 21-А
  • +38056 746 08 91
    факс: 39-85-91
  • [email protected]
  • Прийомні години:
    Пн.- Чт. з 9.00 - 18.00
    Пт. з 9.00 - 16.45
  • Обідня перерва:
    з 13.00 - 13.45
Розмір шрифта:

Відділ з питань банкрутства  Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області інформує

На виконання плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на ІIІ квартал 2019 року, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 04 липня 2019 року № 2580/7, відповідно до частини першої статті 106 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та пунктів 2.5, 2.8, 2.11 розділу ІІ Порядку контролю за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27 червня 2013 року № 1284/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 липня 2013 року за № 1113/23645 (далі – Порядок контролю), відділом з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області заплановано проведення планових виїзних перевірок арбітражних керуючих:

 
Піпи Світлани Василівни – строк перевірки з 22 липня по 31 липня 2019 року;
Остапенко Євгена Сергійовича  – строк перевірки з 22 липня  по 31 липня 2019 року;
Морозова Ігоря Анатолійовича – строк перевірки з 22 липня по 31 липня 2019 року;
Лелеко Василя Володимировича – строк перевірки з 01 серпня по 12 серпня 2019 року; 
Клименко Сергія Андрійовича – строк перевірки з 13 серпня по 22 серпня 2019 року;
Величко Віктора Юрійовича – строк перевірки з 13 серпня по 22 серпня 2019 року.

 

  1. Отримання інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство
  2. Публічний сайт Єдиного реєстру арбітражних керуючих